Schroniskozywiec.pl Portal turystyczny

O czym musi pamiętać kulturysta? Jakie składniki pomogą osiągnąć wymarzony rezultat?

Kulturystyka jest bardzo modna wśród mężczyzn. Chcą oni zbudować piękną masę ciała, jaka będzie ich ozdobą, ale też będzie pokazywała ich siłę. Najważniejszym budulcem mięśni w naszym organizmie jest białko. Dlatego białka należy dostarczać bardzo dużo swojemu ciału. Dlatego też stosuje się różnego rodzaju suplementy diety oraz odżywki z dużą ilością białka.
sport - obrazeczek
Napisał: Flowizm ...
Na podstawie: http://www.flickr.com




Jednym z tego typu przydatnych składników jest BCAA. To po prostu aminokwasy rozgałęzione, jakie dodaje się do wielu odżywek. To one właśnie przyspieszają syntezę białek, a przy tym wydzielana jest większa ilość hormonów tak zwanych budujących. Hormon wzrostu jest jednym z nich. Takie składniki trzeba dostarczać dodatkowo, z tego powodu, że nasz organizm sam ich nie produkuje.

Niniejszy artykuł jest dla Ciebie atrakcyjny? Jeżeli tak to, zobacz też podobne serwisy (http://najlepszapsychoterapia.com/katowice/leczenie-depresji), które posiadają dane na omawiany temat.

Dodaje się je do glutaminy lub kreatyny.

To wspomniana kreatyna jest następnym istotnym składnikiem. To ona posiada duży wpływ na budowanie masy mięśniowej jak też w znaczny sposób zwiększa ich siłę. Żeby przyspieszyć trochę działanie składnika, jakim jest kreatyna, osoby obeznane w temacie sugerują przyjmować ją razem z beta-alaniną. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej obowiązkowo zobacz stronę budujmase.pl. Dzięki temu rezultaty będą lepsze. Poza tym jej dodatek sprawi, iż wydolność takich mięśni będzie zwyczajnie lepsza, a my nie zmęczymy się tak szybko. Beta-alanina opóźnia bowiem przyjście zmęczenia. Dlatego też nasz trening może być i dłuższy i intensywniejszy, aniżeli normalnie.

Ważne może być także białko serwatkowe. Kulturyści zażywają ten składniki zarówno przed samym treningiem, jak też po nim. Taki składnik występuje pod postacią koncentratu, izolatu albo też hydrolizatu. Zależnie od postaci, tempo przenikania takiego białka do mięśni jest szybsze lub też wolniejsze. Najszybciej przyswaja się białko pod trzecią z wymienionych postaci, czyli hydrolizatu. Najwolniej natomiast jako koncentrat, ponieważ gdzieś dopiero po godzinie od zażycia preparatu. Kulturystom pomaga także kofeina.

Zainteresował Cię ten tekst? Wejdź na pomocny link (https://www.medimix.pl/artykuly-medyczne), a poznasz więcej informacji na opisywany temat, które na pewno Cię zaciekawią.

To ona pobudza nasze ciało do pełnego energii funkcjonowania. Tym bardziej sprawdzi się, gdy czujemy zmęczenie albo senność. Najlepiej przyjąć mniej więcej 200 mg przed planowanym wysiłkiem.

Oprócz powyższych składników nie można zapomnieć o witaminach, kwasach omega-3, jak również o istotnych składnikach mineralnych. Białko nie wystarczy, czasem niektórzy z kulturystów nie pamiętają o tym. Więcej interesujących wiadomości znajdziesz zobacz tu. Należy bowiem spożywać odpowiednią porcję owoców jak też warzyw. Poza tym musimy również przyjmować witaminy oraz składniki mineralne w tabletkach. Warto wiedzieć o tym, że kwasy tłuszczowe omega-3 wspomagają beztłuszczowy rozwój mięśni, zmniejszając przy tym tłuszcz w ciele.

Jak widać białko oraz kreatyna to nie jedyne substancje, o jakich trzeba pamiętać. Jeśli chcemy poważniej podejść do takiego tematu, to trzeba poszerzyć własną wiedzę w kwestii specjalnej diety, jak też różnego rodzaju suplementów diety, potrzebnych do otrzymania wymarzonych efektów.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-04-16 07:10:32
Tagi: suplementy, preparat, konie